2:a advent

Har tillbringat denna dag  stugan och sedan åkte vi till en julmarknad. Vilket var väldigt mysigt det var nog den minsta julmarknaden jag har vart på, sedan var det lucia tåg inne i kyrkan och de var jätte duktiga. Så mysigt det här med julen är egentligen en sommar tjej men julen är min favorit högtid! Nu på kvällen har vi bakat pepparkakor och lyssnat på julmusik lite jul känsla börjar man få trotts att det inte finns någon snö ännu. Förhoppningsvis så blir det en vit jul i allafall, för vad vore julen utan snö? Nej, nu ska jag göra mig klar för att gå och sova för imorgon ska jag på studiebesök på carlforska på frisör programmet, medans alla andra på min skola kommer att sova länge för att vi har studiedag så ska jag upp tidigt. Men det är inte så jobbigt det planerar för framtiden, maybe?
Vi får se imorgon!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0