5 december

För det första det snöar! Eller det gjorde i allafall det när jag kom hem från öppethuset. Äntligen så kan man få lite jul känsla, nu känns det som om att julen snart är här! Börjar se det klarare nu det här med gymnasium valen. Har fortfarande inte bestämt mig men är på god väg. Just nu har jag slagit mig ner i soffan eller den bit av soffan som det går att använda, för imorgon börjar de med de sista rummen, köket och mammas och Ulriks sovrum.
Mitt blev klart idag och det blev så fint, nu längtar jag bara tills att jag får inreda det! Har tänkt att bryta av det vita med lila och beige. Vi får se hur det blir.


En bild från Sälen, från förra året tror jag. Tänk om man vakna upp imorgon
och det var så här mycket snö! Nej, vi har nog otur med att snön smälter på en gång.

Nu ska jag snart ta och sova!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0