Julhelgen är över

Då var julen över för denna gången, är klar med allt firande. Julaftonen spenderade jag först ute i Munga med lunch och kalle anka tittande och julklapps öppnande. Sedan åkte jag, Oscar och Sanne vidare mot Köping, blev jul mat där med. Igår så åkte vi till mormor då hela släkten var samlade på mammas sida, riktigt mysigt med glögg fika, jul mat, paket öppnade och slutligen enligt traditionen ris a la malta. Jag hittade dock inte mandeln men lika gott för de. Så ja en helg med jul firande och jag är så nöjd över mina julklappar men har en kvar som jag ska få imorgon! Synd bara att det inte finns någon snö ute, det blir inte samma jul känsla som förra året.
Trodde inte att jag skulle säga detta men saknar faktiskt snön men får hoppas att vi drar iväg på en liten skidresa snart!

Idag har var jag nere på mellandags rean en snabbis och fick med mig en fin blus, men ska ner igen imorgon. Nu ska vi åka till gravarna, sju år sedan... Tänker fortfarande på er, ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta glömmer er aldrig! 26/12-2004 ♥

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0