Nervös

Börjar bli ett nervvrak här borta, imorgon gäller det, då är det dags för mig att visa vad jag går för. Ska sjunga på skolavslutningen i domkyrkan, även den första gången jag sjunger inför publik den kommer ca vara 500 eller mer där. Så jag är lite lätt nervös eller ska jag vara ärlig så är jag jätte nervös, jag kan låten och allt det, det är snarare att jag är rädd över att folk ska tycka eller att jag misslyckas för att jag är så nervös!

Träffade i allafall Emelie idag och vi gav varandra julklappar, fick ett jätte fin ögonskugge set som jag har velat ha jätte länge och en liten nalle liknade som man kan ha på nyckelringen, så söt!

Här i allafall låten som jag och en annan tjej ska sjunga imorgon tillsammans med två som spelar gitarr och en som spelar bas, tror att det kommer att bli riktigt bra! Vi kommer att sjunga en akustisk verision av denna låt:



Fast vi gör om den och låter mer som denna:


Kan se om någon spelar in imorgon och om det blir bra kanske jag lägger upp det här på bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0