Ändrade planer

Tanken var ju att vi skulle vara i Öland just nu, men vi har inte fått lånat husbilen än, men så fort vi får den, förhoppningsvis imorgon så åker vi. Men igår så var jag först i stugan och målade om lite ute möbler och shit så varmt det var, svetten bara rann. Tillslut så satte mamma på vattenspridaren så sprang runt i den för att svalka mig, flash backs från när man var barn! Blev grillning där också, mysigt! När jag kom hem blev det ett snabbt ombyte och sedan cyklade jag ner till Power meet och mötte upp Tuva och hennes jätte söta hund Romeo och lite senare Linnéa. Hade en toppen kväll och vädret var på topp så vad mer kan man begära?
Blev rätt så sent igår och kom inte i säng förens två på natten så har sovit ut idag, det blir en skön slappdag, tänkte beställa hem lite kläder på rean, titta film och är grymt sugen på glass så det blir nog en tur med cykeln till ica.
 Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0