Bilder från Öland

Åh är helt slut var och tränade ikväll för första gången på 3 månader, det var så jobbigt men skönt. Tror att jag lär ha en rejäl träningvärk imorgon. Men nu tänkte jag inte prata om träning utan tänkte lägga upp bilder från Öland, så här kommer dom:

Pappa på vägen ner till Kalmar!

Lillebrosan var trött och somnade en stund

Kalmars slott

Jag och brosan!

Bild från Ölands bron

Byxelkrok, rätt så häftigt det var som en trappsteg, inte ultimata sol stället.....

Pappa ville bada ändå, trotts att det var jätte blåsigt och kväll.

Den så kallade "husbilen"

Solnedgång, tycker bilden är jätte fin, för att vara tagen med en 3 års gammal kamera!

Borgholms slott!

Så det där var några av alla bilder jag tog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0