Borta bra men hemma bäst!

Kom hem igår från vår lilla trip med den lånade husbilen till Öland. Vi sov en natt i den eller jag kunde inte sova vet inte riktigt varför, sedan sov vi hos Linda. Men nu har jag testat på lite vildmarks liv att inte ha rinnade vatten eller tillgång till toa..... Och jag kan ju säga att det var ingen hit, vi stannade och sovde efter vattnet vid Byxelkrok och det var jätte fint och mysigt. Sedan besökte vi Borgholmen. Men vädret har inte varit på topp förutom dagen då vi kom, så det har inte varit något sol och bad väder. Badade inte en enda gång under resan, tråkigt nog. Resten av dagarna spenderade vi Kalmar, vi gick på stan, tittade på deras gamla slott och så gick vi på bio! Så nu har jag gått på bio i Kalmar, en väldigt liten och mysig bio men några få och små bio salonger.
Vi såg på The bad teacher, som ja, var väldigt underhållande!

Tänkte ladda upp lite bilder från resan senare!


Denna snygga poncho köpte jag i Kalmar på gina tricot, såg nu på deras hemsida att de även hade den i vit.
Suck....Men den bruna är också fin. Sedan fick jag köpa ett par nya solglasögon i akut, för mina  gick sönder :(

Hörs senare! Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0