Hänt mycket....

Ja det har hänt rätt så mycket sen sist, har åkt helikopter, har solat, plockat blåbär, firat min moster som fyllt år, haft en tjejkväll med några av mina bästa vänner, vart i Stockholm m.m. Sedan har det hänt något väldigt tragiskt i Norge, bombningen och skjutning på Utöja. Det finns inga ord på hur tragiskt det är men jag vill helst inte  prata om det då jag tycker att katastrofer är jobbiga och just när det finns barn och ungdomar med i bilden. Men som många andra så går mina tankar till Norge och till de annhöriga,♥

Idag var jag i allafall på stan  med mamma, syster, moster och min kusin. Fick med mig en t-shirt och ett skönt/snyggt linne som jag tror kommer att användas flitligt i Turkiet. Nu ska jag titta på film så vi hörs imorgon!

Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0