Helgen

Sorry för dålig bloggning! I lördags drog jag hem till min syster för att äta lunch och sedan åkte jag ner till centralen och mötte upp bästa Elin som har varit bortrest ett tag. Så mötte upp henne och sedan gick vi en stund på stan och sedan drog vi hem till henne. Och ja vi tittade på film, tog en cykeltur till Ica och var allmänt flummiga sedan så färgade jag håret helt spontant, typ mitt i natten. Först så slingade vi mitt under hår och det blev skit bra och sedan skulle vi ta min utväxt och ja det blev platina/gul/orange inte alls snyggt..... Men idag så blev jag upphämtad vid 11 av pappa och brosan och sedan åkte vi och titta på Harry Potter och dödsrelikerna del 2, det känns sorgligt att det är över, inga fler biopremiärer att längta efter.... Jag tycker i allafall att den var jätte bra precis som alla de andra filmerna. Efter bion åkte vi hem till farmor och hon hjälpte mig med mitt hår och vi fick bort allt de gula/platina blont i hårbottnen. Nu är det istället lite mörkare kanske en aning för mörkare än resten av håret och lite åt brons hållet  men det kommer att jämnas ut när man tvättar håret då mycket åker ut. Så tavk för hjälpen farmor, vad skulle jag göra utan dig? Min räddare i nöden! Men det blev i allafall mycket bättre än innan och sedan så kommer det även att blekas när jag åker till Turkiet om 19 dagar!
Så det var i stort sett min helg de, nu tänkte jag lägga mig i sängen och sätta på en film, är rätt så trött då jag somna sent i natt. 

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0