Packar väskan

Hallu! Håller just nu på att packar, eller haha om jag ska vara helt ärlig så funderar jag på vad jag ska packa ned, men det är väl typ samma sak? ;) För imorgon bär det av till Jönköping och jag kommer troligtvis hem på måndag. Sedan kommer jag bara att vara hemma en dag, för på onsdag bär det av till TURKIET, åh vad jag längtar!

Haha, för att prata om något helt annat igår så hade vi en spontan grill kväll i stugan, mamma och Ulrik och Oscar sovde kvar där men ville sova i min säng. Första gången jag sov hemma själv och jag tänkte det kommer inte att bli några problem har ju bott här i ca 10 år, haha kanske inte riktigt så enkelt var det. Så jag följde med Lena in till stan igen och när jag väl var hemma och skulle sova så blev jag lite paranoid. När jag skulle gå och släcka alla lampor och se till att dörren var lås (fast den låser sig själv, så var jag ändå tvungen att kolla, bättre att vara på den säkra sidan). Men i allafall när jag skulle står precis framför dörren till mitt rum så känner jag något runt foten, vart helt förstenad och trodde att det var en anakonda orm, helt omöljigt egentligen. Kastar mig mot dörren och trycker ner dörrhandtaget och när jag kommer in i rummet tänder jag lampan och kollar vad det var. Gissa vad? Dammsugarslangen. Haha, gick skrattandes och la mig och sedan somnade jag.
Men annars gick det bra förutom att det blev lite långtråkigt att vara tyst så länge hade ingen att prata med.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0