Smultronstället?

Det går lite dåligt för mig på blogg fronten, har inte så mycket att säga det är sommarlov och man chillar galet. Och i helgen åker jag iväg på en roadtrip med pappa och brosan till Öland, pappa ska få låna hans kompis gamla merca buss som han gjort om till en husbil. Mysigt! Så det blir en resa till Öland och vi stannar där i en vecka eller mindre, beror nog helt på väder och så. Skönt med lite frihet, annars så brukar man hyr en stuga och då är man för det mesta bara i den staden, nu så kommer vi kunna åka runt lite hur vi vill. Vi har inte bestämt vart vi ska och så i Öland men det tar vi på plats, lite spotant så där. Men vi har bestämt eller jag har bestämt att på vägen ner så ska vi stanna och äta glass på Smultronstället i Söderköping. Har hört att det är som en restaurang fast med olika glass menyer och att glassarna är gigantiska och jätte goda. Så det ser jag i fram emot!

Det ser ju i allafall lovande ut, här är två glassar från deras meny!

Haha, nu blev det nästan ett helt inlägg om glass. Fast glassen är en självklarhet när det är sommar!

Love Linnea♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0