15 år idag!!!

Idag så har jag fyllt år!! Så har blivit uppvaktad nu på eftermiddagen och släkten har precis åkt hem. Tidigare idag så var jag hos min frisör och klippte och slingade det. Det blev ingen skola för mig idag då jag igår var med och hjälpte till på niornas avslutningsmiddag och då fick vi kompledigt idag! Har i allafall haft en underbar födelsedag och gratulationerna på facebook verkar aldrig ta slut, roligt! :D
Får lägga upp bilder och så senare för nu ska jag packa och gå över till min kära pappa!


Bjuder på en nytagen ego bild från idag!

PUSS


Kommentarer
Postat av: tuva:)

awe, vilken söt bild:)!

2011-06-14 @ 17:48:44
URL: http://hannatuva.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0