Arbetar för fullt

Hej! Eftersom min kära syster tycker att jag bloggar dålig så sitter jag just nu och gör lite tidsinställda inlägg så ni har något att läsa om dagarna. För jag kan erkänna det är inte varje dag man har lust och sitta och blogga, i alla fall inte om det är bra väder. Men till er fördel så är det rätt så dåligt väder, som idag då det har spöregnat men nu ser det upp att klarna upp så förhoppningsvis så får vi bra väder imorgon! Men nu tänkte jag inte sitta och prata om vädret utan tänkte fortsätta med mina inlägg.

LÄS DETTA SANNE: Glöm inte att ta dig din system kameran imorgon så att vi kan ta lite fina bilder!

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag tar med mig den :)

2011-06-23 @ 23:06:57
URL: http://sannedinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0