Grand national

Hej!
Idag har jag varit i Strömsholm på Grand national, en stor häst tävling, det har blivit en tradition i min familj att åka dit och det har vi gjort nästan varje år! Det var mysigt och kom hem några hundra kronor billigare då jag och min mormor köpte V5 och vann! Jippi! Tog tyvärr inga bilder då jag har glömt min kamera hos Linnéa men ska se om jag kan få den imorgon.
Föresten, i natt var det åskoväder här i Västerås och ja det var inte det roligaste, då jag tycker att det är lite obehagligt med åskan. Men jag överlevde, trotts att de höll på i två timmar och jag hoppas att det är lungt i natt så att man får sova.
Nu ska jag bara slappa och titta på film!
Ha en bra kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0