Min älskade syster

Detta inlägg vill jag tillägna till min kära syster. Jag har tänkt rätt så mycket på henne de senaste dagarna. Min syster Sanne är fantastisk, omtänksam, rolig, fin, pålitlig och alldes underbar. Hon stöttar mig alltid i vått och tort, lyssnar när jag behöver hjälp, när jag är ledsen muntrar hon upp mig, när jag är glad och jag skämtar så skrattar hon med mig och inte åt mig (oftast i allafall, haha). Hon är min andra halva, min stora syster! <3
När jag var mindre ville jag alltid ha en storebror som var stor och stark och skulle beskydda mig, men nu kan jag inte ens tänka tanken att ha en storebror, för vem skulle jag då låna kläder av, fläta håret på, ha tjejkvällar med? Desutom så klarar Sanne av det mesta och beskydda mig ja det gör hon bra, med hennes muskler. Hon äter dunderhonung!  Nej, jag skulle aldrig kunna klara mig utan henne,  det är du och jag!
Så ja det jag egentligen ville säga, något som jag säger allt för sällan, är att jag älskar dig Sanne ♥

Min fina syster! <3

P.s: Det viktigaste av allt är mina vänner och min familj och jag har världens bästa syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0