Never say never

För någon vecka sen så tittade jag på filmen "Never say never" en film eller mer som en dokumentär om Justin Bieber och hans liv. Jag är inget fan eller så men efter att ha sett denna film så har jag mer respekt för honom och ärligt talat så beundrar jag hans styrka. Han är en 17 årig kille som gör det han älskar mest att sjunga och hålla på musik, visst det låter ju lätt. Om man har rösten så har man. Men nu så fattar jag att det är så otroligt mycket mer arbete och inte bara det han ger upp så mycket av sitt liv för att göra det han älskar och det beundrar jag. Han har ju inte precis ett "vanligt" ungdoms liv om man säger så, han reser hit och dit för konserter och tränar koreografi för dans och sång osv. Han hinner inte träffa sina närmaste vänner så ofta och är borta från familj och släkt men han gör det han älskar och det tycker jag är coolt. För det är svårt att lyckas och det har inte varit så lätt för Justin men han gjorde det! Om sanningen ska fram, så efter denna film så måste jag säga att jag förstår hans fans, varför det tycker om honom. Han har utseendet (hans ögon, så fina), rösten, han är charmig (hans leende, det smälter man för), omtänksam och vem gillar inte en kille som kan sjunga och spela gitarr?! Haha, nu låter det som jag är stört kär i han men  jag måste erkänna att jag hade lite författade meningar om denna kille, men inte längre, sen jag såg filmen. Jag vet att många killar gör narr av honom, säger saker och så, men det är 1) mest för att de är avundsjuka, han är ett hot (flera 100 000 tjejer som beundrar honom), 2) De tycker egentligen han är rätt så cool och modig så vågar stå för sin grej, vilket de själva inte vågar göra. 3) Eftersom att deras egna liv är så tråkigt så vill de klanka ner på någon som det går bra för. 4) De har inget liv!


Så jag rekomenderar denna film till alla, till er som inte tycker om honom och till er som gör det och ni som inte vet vem han är. Se den bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0