Söndag

Då var det söndag, skönt att man har sommarlov, hatar annars söndagar. Dagen innan stressen börjar brukar det vara för mig. Jag brukar alltid sitta och ha ångest då, att veta att man ska gå till skolan nästa dag och plugga sönder. Inte för att jag behöver göra det (då jag har bra betyg) men jag gör det ändå, är väldigt hård mot mig själv och ja det brukar sluta med att jag stressar så mycket att jag får huvudvärk och inte orkar plugga, vilket gör att jag får ångest för att jag inte pluggar, ond cirkel? Men aja nu vill jag inte snacka om skolan för jag har ju faktiskt loooooov!!! Hoppas på bättre väder denna vecka så att man kan jobba på bränan.

Idag så följde jag med syrrans pojkvän till ikea, då han skulle köpa en spegel till deras lägenhet och jag köpte en fotölj till mitt rum. De ska ju renovera om nästan hela lägenheten hos mamma, men det berättar jag om i ett annat inlägg. Annars så har det varit en lugn dag, planen var att jag skulle hem till Elin och ha en girls night.
Men min mobil är död så jag kan inte få tag i henne, så det får bli imorgon istället. Nu ska jag se om det finns någon bra film att titta på och sen vänta på min käre far som ska komma hem med pizza, haha usch! Är inte så förtjust i pizza men det går väl att äta, ibland får man tjocka i sig lite onyttigheter!

Love! Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0