Svarta jeans

Nu är det så här att nu är jag på jakt efter ett par svarta eller mörka jeans. Fick ett tips att det fanns en svart långklänning på jc så det ska jag kolla upp. Men tillbaka till jeans, haha pinsamt men sant så har jag bara ett par jeans nu alla har gått sönder(använt dem för mycket) och till och med mitt sista par som jag har på mig börjar sakta men säkert gå sönder. Så behövs det nya  jeans i min garderob.

Såg ett par svarta jeans på Vila idag när jag var på stan med Sanne och hennes bästa vän Amina (som föresten fyller 20 år idag, så GRATTIS!) Så får ta och prova dem, haha det är så grymt mycket saker jag vill ha just nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

jeansleggings på rut m.fl, dr. denim kissy/plenty VÄRLDENS SKÖNASTE, dom är som riktiga jeans fast såå mycket stretchigare och mjukare

2011-06-23 @ 22:18:49
URL: http://aannaggustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0