Nu är det över

Har varit grymt dålig på  att blogga jo tack jag vet men det slog mig i helgen att idag hade jag min betygsdeadline så har fått stressat och jobbat sönder för att hinna med allt! Men nu är det över, hann inte allt jag ville men kommer få de betyg som jag vill ha ändå, försöker hela tiden påminna mig om att kvalite är bättre än kvantitet! Vet inte rikitgt vad jag ska göra i skolan imorgon alla åttor i min skola har prao, men jag ska inte praoa, haha var för lat för att leta och desutom så pluggar jag hellre och ligger lite i förväg. Det känns i alla fall grymt skönt och nu är det inte långt kvar tills.....

- Min födelsedag 8 Juni
- Skolavslutningen 10 juni
- Turkiet 3 Augusti  

Ska se till att lägga upp de sista bilderna från Alcudia, vet att jag är seg och det är helt otroligt igår var det en vecka sen jag kom hem, och jag vill fortfarande tillbaka dit. Saknar det grymt mycket, min moster ska dit på fredag om in askmolnet stoppar dem och jag skulle lungt vilja hänga på. Synd att man inte har pengar om jag hade de ja då skulle jag resa så mycket som möjligt och helst till Mallis! Haha.

Ska hoppa in i duschen och sedan titta på greys anatomy och äta jordgubbar, för de förtjänar jag efter mina stressiga dagar!

Hörs senare. PUSS


Kommentarer
Postat av: sanne

svar : skicka ett sms på de du önskar dig =)

2011-05-26 @ 11:05:47
URL: http://sannedinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0