Pocket full of sunshine?

För en stund sen då jag gick upp så snöar det ute och är 2 grader! Åh, jag som trodde att vi var på väg mot varmare tider men jag antar eftersom att vi fick maj väder i april så får vi april väder i maj?!
Aja, det är bara att plocka fram halsduken och vantarna igen.
Som tur var så åker jag mot varmare tider om en vecka!
På lördag har jag min konfirmation och hade tänkt att ha klänning då men vi får väl se hur vädret är då.

Så nu tänker jag bli lite glad och tänker inbilla mig själv att det är strålande väder ute!




























Tänker hoppa runt och sjunga på den här låten nu, så kanske solen dyker upp!
Föresten ni måste se på den där filmen, som videoklippet är ifrån, Easy A.
Den är jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0