Shoppat

Åkte ner på stan efter skolan med Linnéa vi var där i flera timmar och nu är jag helt slut! Jag hade gjort ett litet löfte med mig själv att inte shoppa på ett tag eftersom att jag shoppa rätt så mycket i Mallorca men de löftet gick inte att hålla. Kom hem med en byxdress, en tröja och skjorta (men de två sista skaerna var på rea, så poäng till mig)! Brukar aldrig hitta något på reor, nu så är jag så trött att jag lär somna om vilken minut som helst.

Hörs imorgon av en pigg och glad Linnea och då ska det vara soligt och varmt har jag bestämt för jag vill ha på mig min nya byxdress!

Sov gott


Kommentarer
Postat av: sanne

LÄGG UPP BILDER ;D

2011-05-26 @ 22:50:22
URL: http://sannedinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0