Tiden går så fort

Ja, tiden har bara rusat iväg de två senaste månaderna, och imorgon har jag min konfirmation!
På måndag/tisdag natt så sticker jag till Mallis med Farmor och sedan är det inte långt kvar tills sommaravlsutningen. Ikväll var det avslutningsmiddag/fest med alla i konfirmationen, har haft det jätte roligt och inte bara idag utan under hela det här konfirmands året. Lite tråkigt att det går mot sitt slut men imorgon kommer The final countdown, det vi alla har väntat på! Det ska bli så spännande, vi ska ju även ha ett drama/en teater, haha är lite nervös inför min roll, avslöjar den imorgon kväll. Efter min konfirmation imorgon blir det hem till mormor och fira!
Nu är det dags att sova har mycket att göra innan konfirmationen imorgon, så väckar klockan står på!

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0