At Sannes crib

Nu sitter jag i Sannes lägenhet med Linnéa jag ska vara katt vakt i helgen då Sanne är borta under helgen. 
Så igår efter att jag och Linnéa hade varit på Jensen ( ett gymnasium) på studiebesök  så drog vi hit. Vi drog och handla och sedan på kvällen kom Tove och Linn hit och så tittade vi på filmer och åt tacopaj och Ben och Jerry, riktigt mysigt!
Om en halv timme kommer Emelie hit och äter mat med mig och Linnéa och sedan ska vi dra ner till stan för att se på Breaking Dawn. Som jag har längtat, är så nyfiken och tror att filmen kommer att vara riktigt bra!


Här är Sannes små bebisar som jag mer än gärna passar!
De är så söta!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0