Bilder från helgen!

Nu när jag inte har något att göra tänkte jag passa på att lägga in lite bilder från helgen då min moster hade 50-års firande! Det var riktigt roligt och jag var där och hjälpte till då hon hade öppet hus så droppade de in folk lite då och då men kan gissa att sammanlagt så var det nog 70 personer som hade varit där, vid kvällens slut. Var där från 14.00-23.30 så var rätt så trött när jag kom hem i lördags.


Min moster Liz som snart fyller 50, det kan man inte tro va?
Hon åker desutom till Thailand på måndag, lite avis på henne, men hoppas hon får det jätte trevligt!


Min fina mamma!


Min andra moster Lena, och systeryster!


Här har ni syskon skaran, Sanne, jag och Oscar.


Mormors syster, Karin.


Liz fick ett par längdskidor och pjäxor och en massa andra saker under dagen!

Det var lite bilder från helgen och nu ska jag verkligen försöka blogga bättre, har ju höstlov så nu borde jag
ha all tid i världen?!

///Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0