God morgon!

Har ni sovit gott? Själv så har jag precis ätit upp min havregrynsgröt och är nu på klädd och klar för skolan. Går upp mycket tidigare nu då de målaren kommer strax efter sju, förra veckan var det golven och nu är det tapetsering som gäller. Förhoppningsvis är det klart snart så att man kan leva normalt som nu kan vi inte använda vardagsrummet eller ena toan så alla sitter vid matbordet eller i sin säng, socialt va?

Nej, nu ska jag inte klaga då resultaten kommer att bli jätte bra, kan lägga upp bilder sen på hur det blev, när vi har möblerat om och så? Fast det kan dröja ett tag då vi ska köpa nya möbler och så.

Här är dagens to do list: 
• Hämta mina pengar hos pappa
• Skola- idrott och öva inför skolavslutningen
• Ner på stan och köpa en julklapp
• Laga mat
• Träna!
• Läsa engelska boken
• SOVA!!

Blir en rätt så intensiv dag då det blir mycket fram och tillbaka men det fixar sig!

Nu ska jag gå över till pappa och hämta pengar och sedan ska jag börja röra mig mot skolan. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0