Hachiko

Här är filmen som jag pratade om, den handlar om en hund, varje dag sitter han och väntar vid tåget när sin husse kommer hem men en dag kommer inte hans husse men Hachiko slutar inte vänta. Filmen är baserad på en sann händelse och man kan kortfattat säga att den handlar tillgivenhet och odödlig kärlek. Desutom så är hunden så himla fin om jag ska skaffa en hund så ska jag ha en sådan! Jag vet inte om det är för att jag är djurvän och själv haft ett husdjur som jag älskade överallt annat eller vad det nu kan vara men grät ca 75% av filmen. Så sorglig film, den sorgligaste filmen jag någonsin sett, Titanic och A walk to remember kan slänga sig i väggen för till den här filmen är den sorligaste filmen jag sett! Ni måste bara se den men var beredd med näsdukar och vattenfast mascara!


Se på den!

///Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0