Lever jag?

Haha man kan ju nästan börja undra vad jag har för mig då det har ekat tomt här på bloggen. Just nu är det rätt så mycket som händer, har betygsdeadline nästa vecka, öppethus, övar inför skolavslutningen då jag ska sjunga, renovering, packning då jag snart flyttar och tränar. Så ja det slog mig inte för ens för en stund sen, att shit jag har en blogg också. Så tänkte bara berätta att jag lever men har det fullt upp så här innan julen!
Har ca 40 minuter nu där jag inte har något att göra så ska passa på att göra lite inställda inlägg.
Så vi hörs lite senare!
Och kom ihåg jag har inte glömt er, har bara som sagt haft saker att göra precis hela tiden! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0