16 Oktober

Då var det söndag igen, varför ska helgerna alltid gå så fort? Tänk om de kunde vara längre! Min helg har i allafall varit fullspäckad ingen vila här heller eller sovmorgon, så känner mig rätt så utmattad och känner mig inte alls redo för en ny vecka. Men som tur är så är det hemstudiedag på tisdag så då ska tänker jag sova ut!
Drog iväg på ett boxningspass ikväll och det känns att man börjar få kondition nu, känner att jag orkar mer. Så nu kan jag bocka av veckans 4 träningspass och sen så nästa vecka blir det nya tag. När jag kom hem sen tog jag en efterlängtad dusch då jag tvättade håret så nu är all korv lukt efter helgens jobb borta! Nu tänkte jag gå och lägga mig, är helt slut.

Just det efter träningen så kände jag att jag hade ont i foten och sen så tänkte jag inte så mycket mer på det men sen nu på kvällen gör det ont bara jag går och så är det en knöl och den är svullen, vad kan jag ha gjort? Hmm, det är ett mysterium men hoppas det är bättre imorgon för vill ju träna?!

Nu ska jag sova bort mina bekymmer och förhoppningsvis så vaknar jag pigg och kry imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0