Fredag

Då var det fredag och ja denna vecka har varit rätt så fullspäckad med redovisningar, inlämningar och prov. Men nu är det äntligen helg och jag firade det med ett träningspass på friskis och när jag kom hem väntade ett nytt avsnitt av min favorit serie The vampire Diaries! Just det kom på att jag har beställt lite fina saker som jag hoppas kommer snart, kan visa dem när jag har fått dem. Annars så händer det inget speciellt ska snart gå och sova då klockan ringer 8 imorgon så ingen sovmorgon här, ska jobba imorgon mellan klockan 10-14 på Linnéas pappas jobb, vi ska grilla korv! Ska även jobba på söndag mellan klockan 11-15 så det ska bli roligt men lite kallt då vi ska stå utomhus. Men får se till att klä mig varmt så ska det nog gå bra! Nu är det sängen som gäller.


E bild från favorit serien, synd att jag måste vänta en vecka innan nästa avsnitt,
vill se det nu!

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0