Tisdag?

Har haft så mycket att göra den senaste veckan, prov, inlämningar och på det GYMNASIEMÄSSAN! Vet nog på ett ungefär vart jag vill gå men ska gå på en massa öppet hus innan jag bestämmer mig. Hemma så flyter det på, alla har valt nya tapeter då vi ska få det om renoverat, tror att de börjar på höstlovet? Pappa och vi kanske flyttar tidigare, eller vi får helt enkelt se. Men annars så är det inte så mycket försöker hålla igång träningen så gott jag kan, med tanke på skolan och så. Just det igår var jag på stan och shoppade lite eller inte lite, det blev en hel del.
Här är två av sakerna jag köpte: Lite bas kläder!







/// Linnea


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi måste träffas snart! <33

Kanske kan hitta på något på höstlovet? :D<3

2011-10-25 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0