Förkyld

Ja, rubriken säger det mesta. Är fortfarande förkyld och idag har jag varit trött och hängig. Men har ändå vart igång, vaknade av att Barbro kom någon gång efter 10 för att senare så gick pappa och Barbro på en lägenhetsvisning vid Öster mälarstrand, spännande..... Så jag och Oscar var hundvakt åt Allis och vi gick på en långpromenad. Sedan blev det ett besök hos farmor och sedan var vi och handlade. En rätt så skön söndag med andra ord synd bara att man är lite sjuk. Som tur var så har vi kompledigt imorgon då vi har vart i Falun, är inte helt ledig då jag har lite skolarbete men ska försöka vila upp mig. Vill bli frisk så att jag kan börja träna igen, kortet går ju snart ut! Nej, nu ska jag ta och sätta på en film och bara mysa, ska se om det finns lite glass i frysen (till min hals). Puss 

 


Tänkte se denna film, Crazy stupid love. Har hört att den ska vara rikitgt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0