Lite efter

Då var det söndag och jag erkänner att jag har hamnat lite efter med bloggningen denna helg. Men det är sånt man får ta ibland. I fredags drog vi ju iväg till Stockholm och såg på The ark, de var så bra (som de alltid är eller nu mera var....) Det var faktiskt lite vedmodigt inför sista låten Calleth you, Calleth I, då Ola sa hejdå. Fast tänkte berätta mer om det imorgon då jag kommer hem till mamma och kan se om hon fick någon bra bild med sin digitalkamera. Det blir ju inte så jätte bra kvalité och det är vid såna tillfällen man vill ha en systemkamera eller ha en vän som är duktig på att fotografera som Sara eller Tuva med sig. Så The ark återkommer vi till.

I lördags åkte jag ner och träffade Emelie för en fika, det var evigheter sen vi träffades. Vi gick runt lite i affärer och sedan så gjorde vi en väldigt impulsiv sak, vi gick och tog hål i öronen helt spontant. Eller vi båda har snackat om att göra det sen innan sommaren men det har inte blivit av. Tanken var att jag skulle ta hål där uppe, men fegade ur och tog ett bredvid mitt andra. Men är i allafall sjukt glad att jag gjorde det, brukar vara en sån som bara funderar och funderar och aldrig gör det men med Emelie kan jag göra såna här spontana saker, vilket är grymt bra! Senare på kvällen så åkte jag ner på kulturnatten med pappa och Barbro, mysigt men så kallt. Man märker verkligen att det är höst nu, och visst kan det vara mysigt med alla löv och sitta inne med ljus och filtar men jag är en sommar människa. Vill ha sol och värme och inte mörker och kyla.

Idag så har jag umgåtts med familjen, först med Sanne, vi gick på en visning och strosade runt lite och sedan blev vi upphämtade av pappa och lillebror och åkte till min farmor!

Har inte så mycket mer att säga, så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0