Mot huvudstaden

Så nu sitter jag antagligen i bilen på väg mot stockholm! För ikväll ska vi gå och se på The ark, det är deras sista konsert. Det ska bli roligt men ändå sorgligt eftersom att det är deras sista. Har ju på sätt och vis växt upp lite med dom, var ett jätte stort fan av dom för några år sen, de prydde mina väggar med affisher och autografer. Jag kommer aldrig glömma första konserten jag såg i Eskliltuna, jag var sååå glad! Så självklart måste man vara med från början till slut. Innan konserten på Gröna lund ska vi gå och strosa på stan. Det kommer att bli en toppen kväll och ska fota så mycket jag kan.

Favorit låtarna med The ark:









Åh, känns som att denna kväll kommer att sluta i tårar, sorgligt att de ska sluta.
Fast låtarna kommer alltid finnas kvar, får trösta mig med det!


///Linnea ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0