Tisdags kväll med idol

God kväll!
Är helt slut, har pluggat riktigt bra i skolan och sedan så blev det en powerwalk på 5 km på björnen. Sitter just nu och tittar på idol och trotts att jag är jätte trött så kan blir jag lite gladare, haha bästa kommentaren ikväll av en kille som bara har bott i Sverige i 10 månader och gick vidare. 
- Nu måste du öva på språket.
- Ja, jag ska till SVI ikväll. 
- Vad bra, svenska för invandrare. 
- Nej, det är svenska för idioter. 

Haha, att han gjorde narr av sig själv på det sättet, jag är har inget emot de som inte kans svenska men som sagt det var så kul. Han hade så skön humor. 

Har inte så mycket mer att säga förutom att jag har skoljoggen imorgon,hoppas bara att det inte regnar. 

P.S Just det vi får inte glömma att min äldsta och en av mina bästa vänner Emelie fyller 16 år idag! GRATTIS! Har känt henne sen jag var 5 år och hon står mig väldigt nära, skönt att ha vänner som man känner utan och innan. 


Nu blev det ett väldigt rörigt inlägg, men ska ta och duscha nu! 

Sov gott ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0