3:e advent

3:e advent och bara 8 dagar kvar till julafton, det går fort nu! I fredags sov jag hos Sara och träffade några i klassen, i lördags tränade jag med Linnéa (har världens träningsvärk nu) sedan köpte jag och familjen julgran och bakade pepparkakor och idag har jag endast tagit det lungt och pluggat och klätt julgranen. Julkänslor på hög nivå, säger det igen julen är den mysigaste högtiden. Har glömt att berätta att jag åker bort innan jul, men kommer hem dagen innan för att sedan fira julafton med familj och släkt i Sala. Åker i alla fall till Sälen på torsdag för lite skidåkning, ser verkligen i fram emot det och hoppas att jag får koppla av lite, för de här veckorna har jag varit stressad och imorgon har jag spanska prov. Har slutat pluggat för kvällen och tänker ta och lägga mig för att sedan gå upp lite tidigare imorgon och gå igenom allt en sista gång, säger som vanligt det går som det går! Det är bara att göra sitt bästa och hoppas att det räcker (vilket det oftast gör och lite mer). Så nu tar jag och säger godnatt! 
 
Lite av vår fina kungsgran som jag och lillebrorsan har pyntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0