Min jul

Hej på er! 
Det har varit fullt upp nu runt jul, var ju i sälen från tordag-söndag, riktigt mysigt att få komma bort från julstressen och åka lite skidor. Det snöade hela dagarna så fick åka i riktig pudersnö! Sedan när vi kom hem blev det jul förberedelser. Igår var det äntligen jul, så god jul i efterskott! Vi åkte hem till min moster i Sala där det blev en massa julmat, Kalle Anka, julklappar, mer mat och allmänt julmys. Tyvärr kunde ju inte min andra moster Lena och mina kusiner komma då de var magsjuka, de skulle ju även ha följt med till Sälen, men vinterkräksjukan är inget att leka med så de kunde inte följa med dit heller. Men tillbaka till jul,  vi stannade och sov i stugan igår tills idag och nu är jag hos pappa och vi har ätit julmat här med. Så mätt efter all julmat så nu sitter jag med datan i knät och tittar på Harry Potter som går på tv. 
 
 
 Lite bilder från min julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0