Sportlov

Då är man inne på andra dagen av sitt sportlov och det känns så skönt! sportlovet kunde inte ha börjat bättre, i fredags var det romme med skolans if, vilket var väldigt roligt. Då jag åkte med Linn och Tove och Tove hade aldrig åkt skidor förut men jag lärde henne och måste säga att hon klarade sig väldigt bra för att vara första gången, bara några vurpor. Linn hade åkt 2 gånger tidigare tror jag och det gick bra för henne med, så stolt över mina tjejer! Så där hängde vi hela dagen och sedan blev det bussresa hem igen.  Fick då ett väldigt bra medelande från min lärare då hon berättade att jag hade fått MVG totalt på nationella provet i svenska! Är så glad och ja nu skryter jag men det tycker jag är okej och bra eftersom det är något jag har kämpat med¨och det är faktiskt okej att vara stolt och nöjd över sig själv!

Med en sådan bra start på sportlovet, så har allt blivit roligare, tränade igår med Emelie och idag ska vi cykla iväg till ett outlet här i V-ås och shoppa träningskläder, roligt! Ska ta och göra mig i ordning bara och höra med henne vilken tid. Förresten, ska bli väldigt intressant att cykla då jag inte har gjort det sen oktober, men har man en gång lärt sig så glömmer man det aldrig?



En bild på mina duktiga skidåkare från i fredags på Tove och Linn!




///Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0