En ny kärlek

Körde mitt tredje träningspass denna vecka och nu börjar träningsvärken komma krypande men det är en sån skön känsla! Har verkligen fastnat för att träna och det är en ny passion här i livet kan jag säga och nu tänker jag aldrig sluta med att träna. Trotts att svetten rinner, man är trött och slut så fortsätter man och det är en oupptäckt styrka som jag inte visste att jag hade så min spärr har lossnat och då blir det även mycket lättare fysiskt. Som i tisdags och igår så gick jag upp klockan 5 på morgon för att träna innan skolan med Linnéa, trotts att en del av sig hellre ville ligga kvar i sängen och sova så är det något som får en att gå upp, för man vet hur bra man känner sig efteråt. Så imorgon går jag upp 5 igen för att träna innan skolan och det är något jag ser fram emot, för mig att det en belönning. Att få träna och må bra är det bästa jag kan göra för att inte bli så stressad i skolan+ att jag verkligen tycker om det. Så för mig spelar det ingen roll om hur bra jag är i vissa grenar och sporter på idrotten eller hur snabbt jag springer utan för mig handlar det om känslan som jag får efter att jag har kört ett hårt träningspass!

Men nu ska jag ta och sova så att jag orkar upp imorgon men bjuder så länge på några snygga träningskläder som gina tricot har börjat sälja, roligt att de har börjat med träningskläder också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0