Nytt år och nya mål

Det är ett nytt år och detta året ska bli bäst. 2012 ska bli mitt bästa år. Jag ska bara göra saker som jag mår bra av och blir glad av. Ska sätta upp nya mål och det är nya förväntningar. Har även en massa roligt att se fram emot och några utmaningar.
Detta år ska jag:

♥ Ha godis löfte (chips, godis och popcorn) ska jag inte äta på ett år!

♥ Leva bättre och mer hälsosamt och träna mer, detta året ska jag bli mitt snyggaste jag!

♥ Vi har nationella proven som avgör betygen och jag ska nå alla betyg jag vill ha!

♥ Söka in på gymnasium och även börja på det! (Nu lutar det åt rudbeck)

♥ Kommer att gå ut grundskolan men förhoppningsvis toppbetyg och ge mig iväg på nya äventyr.

♥ Bli bättre på att planera och spara. Ska även bli bättre på att hålla koll på min ekonomi.

♥ Vara spontan och göra saker som jag känner för!

♥ Göra en massa saker som får mig att må bra som att umgås med mina familj och mina vänner. 

♥Plugga ännu hårdare i skolan och nå de mål jag vill!


Det är nog de största saker som jag vill/ ser fram emot. Men detta känns som om att det kommer att bli ett toppen bra år, så nu fortsätter vi denna början på 2012!


Kommentarer
Postat av: tuvaluva

duktig du är linnea! snor några av dina nyårslöften ;)

2012-01-24 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0