Söndags kvällen på cykeln

Efter ha ätit två nybakade mini semlor ska jag nu ta och sätta mig på spinningcykeln, har en på rummet, riktigt praktiskt. Då finns det inga ursäkter, det är det sista jag ser innan jag somnar och det första jag ser när jag vaknar, så blir väldigt motiverad inför att komma i form tills sommaren. Ska ta och planera veckans träning sen också. Men nu ska jag sätta på The vampire Diaries och spinna, en väldigt bra kombination då man håller sig underhållen, ett tips är också att lägga över en handuk över displayen då ser man inte hur länge man kört och orkar mer, så är det för mig i allafall!

Så vi hörs om ett tag igen!


Kommentarer
Postat av: Mathea

re. jag kan skriva ett inlägg i min blogg om hur jag tränar. så kan du kika där. kram

2012-02-05 @ 14:32:40
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0