Svarar på frågor angående min fransväska

Har fått några kommentarer från ett jätte gammalt inlägg om min fransväska. Fick denna väska av min mamma som köpte den i Stockholm på Joy för två sommrar sen, men såg att de hade en liknade väska på lindex i sommras och tror att det är något butikerna kommer att köra med i sommar med. Men håller med er det är grymt snyggt med fransar och den passar verkligen till allt. Så hoppas att ni fick svar på era frågor och hoppas att ni hittar en liknande!


Här den, min "gamla" fransväska som jag fick av mamma för två år sen,
fortfarande en av mina favorit väskor, ska ta och plocka fram den när det blir varmare igen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den är jättesnygg :D Du såg att header vart lite för liten, kan göra den större om du vill? :)

2012-01-30 @ 11:20:39
URL: http://aemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0