Tomt på bloggen?

Kom på att jag inte har bloggat, men så är det när man har fullt upp! Är i allafall sjukt trött efter denna vecka, ny kurs i skolan, föreläsningar, tränat, fixat lite i lägenheten och städat ur gamla lägenheten. Som ni vet så har jag flyttat med pappa och Barbro och lillebror till en lägenhet på öster mälarstrand så på onsdag besiktas gamla lägenheten så vi har hållt på att städa där hela helgen. Det är så mycket egentligen som man måste städa som man inte tänker på, som torka alla lister, allt runt fönstret, dörrar m.m. Men nu är det nästan klart och det är så skönt!
På tal om något annat så är jag jätte shopping sugen på att köpa sommar kläder och har en lång lista med saker jag vill ha men får ta lite i taget för får inte så mycket pengar denna månad då jag köpte en skidjacka. Så önskade att lite pengar kunde ramla in så att jag kan köpa lite behövande saker också. Hade inte så mycket mer att säga sitter och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan åka och mata systers katter, hon är bortrest så är kattvakt. Sedan blir det mat och att duscha, blir en tidig kväll då jag är jätte trött och ska upp 5 imorgon för ska hinna träna innan skolan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0