Alla heter Glenn i Göteborg?

Har helt glömt bort att uppdatera sen jag kom hem från Göteborg, hade det jätte härligt där borta och det är en sådan fin stad! I fredags efter att vi kommit fram på eftermiddagen drog vi till Liseberg, lite tråkigt bara att det var så mycket folk eftersom att det var Gothia cup, så vi stod mest och köade men vi hann väl åka 7 karuseller på ca 5 timmar. Favoriterna var Kannonen och Balder, tyvär var Atmosfear stängd pga tekniska fel, så den måste jag absolut ta mig tillbaka för att åka. På lördagen så gick vi runt på stan, vi tog en tur med Paddan, en liten båt. Sedan strosade vi runt på avenyn och sen så shoppade jag lite också. I söndags så blev det Universeum och sedan åkte vi hem på eftermidagen.
Just det spårvagnarna, vilket var charmigt, det var det som gjorde Göteborg!












///Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0