Favorit jeansen

Jag har shoppat alldes för mycket på senaste tiden, skäms nästan, jag har ingenstanns att ha mina kläder, så det mesta ligger just nu på mitt golv. Haha, detta kanske betyder att jag ska rensa lite? Får göra det någon dag men något som jag inte har köpt och som jag behöver ha är jeans!
Vill helst köpa jeans från mitt favorit märke Dr Denim, det är verkligen de skönaste jeansen jag har ägt, de är så strechiga och bekväma! Har haft 3 stycken men slet ut alla så nu går man runt i ett par H&M jeans. Men när jag har råd ska jag köpa mig några par, för de är värda varenda krona.


                                              Finns bland annat att köpa på Nelly.com, junkyard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0