Min sommar

Nu går man snart in i juli månad och det känns som om det är då sommarlovet på riktigt börjar, kanske för att många får semester då och det brukar bli bättre väder. Så även fast det snart har varit sommarlov i en månad så är det nu allt börjar!
Så här ser min sommar ut:

4-19 Juli- Här har jag inget planerat just nu förutom att jag ska försöka åka iväg till Grönalund med några vänner någon dag. Sedan kommer jag att försöka bada och sola och umgås med familj och vänner. Har faktiskt inte badat än, haha fy skäms på mig! Sedan så kommer jag även få börja övningsköra snart gick på handledarutbildningen igår så nu väntar jag bara på papprerna!

20-22 Juli- Göteborg m. pappa, barbro och lillebror. Liseberg, museum?, shopping, you name it, vi har bokat göteborgspaketet och sover på hotell!

23-3 Augusti- Är hemma några dagar för att umgås med vänner och passa på att sola och bada och övningsköra och sedan ska man väl börja packa också för den....

4-11 Augusti- GREKLAND,SKIATHOS!!!!

12-19 Augusti- Hemma igen och njuta av det sista av sommarlovet!

20- Augusti- Gymnasiet börjar!


Skiathos!


Här kanske man kommer ligga och sola?


Blir kanske ett besök på gröna lund?


Ett besök på liseberg ska det i allafall bli!

Så det blir min sommar det, sedan kanske det blir lite spontana saker med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0