Ute på djupt vatten

Idag har jag varit ute med Linnéas båt, vilket var jätte mysigt! Det är verkligen en frihets känsla att åka båt, att sitta där fram och känna blåsten och vattnet slå upp mot benen. Badade även för första gången idag, vi hoppade i från båten och jag ska erkänna att det var lite kallt, men badkruka som jag är så var det nog egentligen varmt, det var 20 grader tror jag och det är kanske varmt? Solade gjorde vi också, och klantskalle som jag är så smörjde jag inte in mig så är röd som en tomat just nu, inte så roligt kanske men vad gör det? Så länge det är sol så ler jag i allafall!

Drog iväg och tränade med mamma på kvällen och sedan så har jag packat då jag åker till Göteborg imorgon!
Vilket ska bli roligt, för imorgon blir det Liseberg, så om någon annan är där och ser en skrikande röd tomat så är det jag! Haha, skämt åtsido men det är väl vi och alla fotbollsspelare eftersom att det har varit Gothia cup i veckan. Kommer hem igen på söndag och lägger förhoppningsvis upp lite bilder, om jag hittar sladden, den är ute på vift just nu!


Här är en bild på mig och Linnéa från båten idag! Bjudet på att jag kisar med ögonen!

Men nu säger jag godnatt och hejdå kommer inte uppdatera bloggen men ska försöka lägga upp bilder på instagram!


Kommentarer
Postat av: Victori

När man loggat in på blogg så går man in på arkiv, så finns alla inlägg man gjort där :) så markerar man och raderar man bara :)

2012-07-23 @ 20:19:09
URL: http://victoriaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0