Avslutningsmiddag

Åh, så dålig jag är på att blogga! Men mycket har hänt sen sist, har fyllt 16 år, blivit firad av både vänner och familj, så snart blir det att börja övningsköra ska bara gå på introduktionskursen och göra en synundersökning (som man måste göra) och sen får jag ge mig ut!
Igår så hade vi vår avslutningsmiddag, sista gången vi var i skolan som elever, känns lite sorgligt, har ju ändå gått där i 4 år. Men tillbaka till igår, det blev en riktig lyckad kväll. Först kom alla tjejer hem till mig och vi fixade oss och sedan promenerade vi ner till skolan för sista går klädda i fina klänningar. Väl framme på skolan så blev det mingel och sedan middag, en av de få gångerna då skolmaten var riktig god, det bjöds på potatisgratäng och fläskfilé och sedan smulpaj med vaniljsås till efterrätt!
Sedan blev det musik och dans resten av kvällen, roligt att det var några som dansade och bjöd på sig själva!


Här är en bild på oss i skolan! Tuva, Linnéa, Jag, Linn, Tove och Sara♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0