Min midsommar

De har varit en härlig midsommar med toppen väder! Firade min midsommar ute i stugan med min familj och släkt  vilket var väldigt mysigt. Dagen började med sill-lunch och sedan blev det att gå ner till midsommarstången, fika, tipspromenad, 5-kamp och grillning på kvällen. Vi hann även med nattbad, eller jag badade inte, är en badkruka. Men Sanne och hennes Mr, Oscar, Pekka och Ulrik  hoppade i vattnet halv 1, haha helt galna, utelämnar vissa detaljer haha. Somnade runt halv 3, så var rätt så trött igår eller har varit trött idag med. Igår firade vi även lilla Lova som fyller 4 år imorgon, så det blev förmiddags fika och lite dans runt vår lilla midsommarstång som vi hade gjort, innan jag och lillebror åkte in till stan igen med Sanne och Mr!


Vår egen gjorda mini midsommarstång!


Jag, nere vid sjön!

Jag och min fina syster!

Hoppas att er midsommar har varit lika bra som min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0