Skolavslutning

Wiho!
Idag är det skolavslutningen, nu slutar jag officiellt i grundskolan. Känns roligt men samtidigt sorgligt det slog mig nu att man inte kommer att träffa de personerna som man har träffat nästan varje dag i fyra år. Det kommer troligtvis komma några tårar för trotts allt som man har gått igenom med dessa personer så kommer man ändå sakna dom. Lärarna med, vissa mer än andra. Åh, så med lycka och lite sorg ska jag nu göra mig klar för den sista skolavslutningen på grundskolan. Är lite pirrig också då under betygscermonin ska man gå upp för en scen och hämta sitt betyg och jag hoppas att jag inte snubblar för ska ha rätt så höga skor på mig.
Drar hem till Linnéa efter avslutningen för att grilla och så tror jag att det blir, mys!


Detta är min skolavslutnings klänning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0