Sommarlov

Först måndagen på detta sommarlov, och jag har bara suttit inne. Haha, ångest men det är dåligt väder så vad ska man göra, deprimerad man är när det är dåligt väder. Får hoppas att det kommer att bli bättre väder för det här är inte roligt! Men ska i allafall ut om en stund ska iväg ner på stan och göra en synundersökning som man måste göra innan man börjar övningsköra, ska även gå en introduktionskurs men den vi hade tänkt gå på imorgon var full. Så får leta vidare, men snart så kan jag börja övningsköra!

Skolavslutningen ägde rum i fredags, så konstigt det känns att man har slutat i grundskolan. Alla stod där finklädda och tog emot sina betyg och det har fortfarande inte slagit mig att det är över, 4 år tillsammans med alla personer och lärare. Men jag kommer sakna alla något enormt! Min kära lärare eller nu min före detta lärare Jessica, grät från första kramen till den sista! Vilket gjorde att många andra började gråta och jag säger bara att jag kommer att sakna henne jätte mycket!! 


Tuva och jag, tårögda efter skolavslutningen!


///Linnea

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0